Tänään oli ihan huono päivä :(. Eemil kyllä näytti ihanammalta kuin yleensä<3.
Kumpa tää homma edistyisi. Mun tekee niin mieli vaan halata sitä ja rutistaa tooooosi kovaa. Mun tekee mieli pitää sitä kädestä ja pussata sitä ja olla kokonaan sen oma :D. Päivästä toiseen sanotaan vaan ''moi'' toisillemme ja hymyillään ja tuijotetaan toisiamme silmiin. Se sano perjantaina mesessä mua ihanaks... :D <3. Se oli ihanaa. Mut mä tosiaan toivon et se uskaltautuis kysymää sen ison kysymyksen :D. Voi ei ei täst tuu mitään. Mä haluun tosi kipeesti jonkun joka on aina vierellä, Eemil olis juuuuuri oikea ihminen. Ei vois oikeempaa etsiäkkään. Oho. Mä taisin just sanoo et se on Se Oikea :D:D:D:D:D. Ei oo totta. Mä en voi elää ilman sen katsetta niskassa ! Mä oon ihan sekasin ja netti onkin oikee paikka sekoilulle !!! MUAHHAAHHAHHAHHAAAAAHAHAHAHAHAAA !!!!!! hups...